دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور چینی ریکاردو

دیزل ژنراتورها نیروی اصلی در صنعت ژنراتور هستند. شما می توانید با مصرف سوخت کمتر، قدرت بیشتری دریافت کنید، بنابراین دیزل ژنراتورها اولین انتخاب برای نیازهای برق تجاری و صنعتی هستند. دیزل ژنراتور ریکاردو برای محیط‌های خشن طراحی شده‌اند که برای کار کردن در هر شرایط اضطراری از جمله طوفان کافی است.

بهترین برندهای دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتورها معمولاً دارای 4 نمونه زیر هستند، دیزل ژنراتور ریکاردو بی صدا: ژنراتورهایی هستند که مجهز به پوشش اضافی برای کاهش صدای تولیدی خود هستند. دیزل ژنراتور ریکاردو تک فاز: می‌تواند نیاز خانواده های معمولی را برآورده کند. دیزل ژنراتور ریکاردو سه فاز: معمولاً در صنعت استفاده می‌شود. دیزل ژنراتور ریکاردو اینورتر: این نوع ژنراتور جریان تولید شده را فیلتر می‌کند تا از کیفیت آن اطمینان حاصل کند و از آسیب دیدن تجهیزات حساس به تغییرات ولتاژ جلوگیری کند.

علاوه بر این، ریکاردو می‌تواند مجموعه های دیزل ژنراتور ریکاردو را برای رفع نیازهای شما برای قدرت بیشتر تولید کند. ریکاردو یک کارخانه تولید کننده برق دیزلی چینی واقعی است که می‌تواند نیازهای سفارشی شما را برآورده کند.

فیلتر شنی چیست؟

فیلتر شنی از تجهیزات استخری است. فیلتر شنی در اصل مخزنی پر از ماسه است که به شبکه فیلتراسیون استخر شما متصل است. با عبور آب استخر از مخزن شن، ماسه زباله ها و ذرات را می گیرد و از بازگشت آنها به استخر جلوگیری می کند. بدین شکل فیلتر شنی آب را تمیز می‌کند

اکثر فیلتر شنی ها از ماسه یا سیلیس کریستال مش  استفاده می‌کنند، اما ممکن است از شیشه یا زئولیت نیز استفاده کنند. محفظه فیلتر شنی معمولاً از فولاد ضد زنگ، فایبرگلاس یا پلاستیک ساخته شده است و به اندازه کافی بادوام است تا در برابر فشار زیاد مورد نیاز برای اجرای سیستم فیلتراسیون مقاومت کند.

فیلتر شنی چگونه کار می‌کند؟

فیلتر شنی با انتقال آب با فشار بالا از بالای مخزن به پایین مخزن از طریق شن و ماسه کار می‌کند. همانطور که آب به پایین چکه می‌کند، لبه های تیز دانه های شن ذراتی مانند خاک، زباله و مواد زائد بدن را جذب می کند. ذرات کوچکتر و کوچکتر از آب جدا می شوند تا زمانی که شن بیش از حد متراکم شود و نیاز به شستشوی معکوس AKA داشته باشد.

تجهیزات صنعتی ابزاری هستند که به طور روزمره از آنها استفاده می‌کنیم. محصولات صنعتی برای راحتی کار و زندگی انسان‌ها ساخته شده‌اند تا به آنها کمک کنند. ما در این مقاله به بررسی انواعی از تجهیزات صنعتی مانند ابزار دقیق، تجهیزات استخری و دیزل ژنراتورها می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

فلومتر یک ابزار دقیق

امروزه انواع مختلفی از ابزار دقیق فلومتر با اصول کارکرد متفاوت وجود دارد. این فلومترها عمدتاً در صنعت نفت و گاز استفاده می‌شوند، جایی که اندازه‌گیری برای انجام تجارت بین تأمین‌کنندگان گاز و مصرف‌کنندگان نهایی ضروری است. اگرچه پیشرفت‌ها در فناوری فلومتر محقق شده است، چالش واقعی مشهود است: سیالات مختلف خواص متفاوتی دارند. به این ترتیب اصول متفاوتی باید برای اندازه گیری جریان آنها به کار گرفته شود.

فلومتر دیفرانسیل

با توجه به معادله برنولی که برای توصیف جریان سیال در لوله ها استفاده می شود، هنگامی که یک انقباض در امتداد لوله ای که سیال در آن جریان دارد ایجاد می شود، افت فشار همراه با انقباض رخ می دهد.

فلومتر فشار تفاضلی بر اساس این اصل عمل می‌کند تا جریان سیال را اندازه گیری کند. برنولی بیان کرد که افت فشار در امتداد انقباض متناسب با مجذور سرعت جریان است. بنابراین فشارهای بالادست و پایین دست فلومتر به سمت فرستنده‌ای هدایت می شود که اختلاف فشار را اندازه گیری می کند و دبی سیال را محاسبه می‌کند.

یکی از معایب استفاده از فلومتر فشار دیفرانسیل، رابطه غیر خطی است که بین دبی و فشار دیفرانسیل وجود دارد. به دلیل رابطه مربعی برنولی بین فشار و جریان سیال، 1٪ فشار دیفرانسیل در مقیاس کامل برای جریان 10٪ در مقیاس کامل تولید می‌شود. بنابراین، دقت فلومتر در 10٪ جریان در مقیاس کامل تا حد زیادی به دقت فرستنده در محدوده فشارهای دیفرانسیل (100:1) بستگی دارد. در نتیجه، به راحتی می توان گفت که دقت فلومتر در فشارهای دیفرانسیل پایین کاهش می‌ یابد.

با این وجود، این فلومترها مقرون به صرفه هستند و می توان آنها را برای تناسب با انواع مختلف سیالات و رژیم های جریان مختلف بهینه کرد. به عنوان مثال، فلومتر مبتنی بر فشار دیفرانسیل آرام، نرخ جریان حجمی را از طریق افت فشار ایجاد شده در یک عنصر جریان آرام اندازه گیری می‌کند. این عنصر جریان متلاطم را به یک جریان ساده تر (لامینار) تبدیل می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید