لوازم یدکی خودرو لیفان

لوازم یدکی خودرو برای سالم نگه داشتن خودرو اهمیت فراوان دارد. سالم نگه داشتن خودرو نه تنها از بروز برخی مشکلات جلوگیری می کند، بلکه به عملکرد روان و افزایش عمر خودرو کمک می کند. به همین دلیل است که تعمیر و نگهداری منظم خودرو مهم است. لازم نیست متخصص باشید، اما اطلاعات زیر به شما کمک می کند تا در مورد لوازم یدکی خودرو بیاموزید و راننده ای آگاه تر شوید!

اهمیت نگهداری خوب لوازم یدکی خودرو

تعمیر و نگهداری منظم عمر وسیله نقلیه شما را افزایش می دهد و احتمال خرابی را کاهش می دهد. اگر لوازم یدکی خودرو شما به درستی نگهداری نشود، به راحتی ممکن است آسیب ببیند. این دلیل اصلی است که چرا باید ماشین خود را برای تعمیر و نگهداری مناسب تحویل بگیرید، زیرا با تعمیر و نگهداری مناسب می توانید قبل از خراب شدن در ماشین شما با مشکل مواجه شوید. علاوه بر این، تعمیر و نگهداری لوازم یدکی خودرو پیشگیرانه بسیار ارزان تر از تعمیر خودرو است، بنابراین شما نیز مراقب جیب خود باشید.

همه چیز را نمی توان درست کرد. گاهی اوقات، برای رانندگی ماشین یا وسیله نقلیه خود به یک لوازم یدکی خودرو دیگر نیاز دارید! لوازم یدکی خودرو را می توان به دو گروه تعمیر و مصرفی طبقه بندی کرد.

تعمیر و نگهداری خوب همچنین مستلزم دانستن اینکه کدام قسمت‌های خودرو نیاز به تعویض موقت دارند و کدام قطعات قابل تعمیر نیستند.

وسایل نقلیه کالاهایی هستند که کاربرد خاص و محدودی دارند و باید پس از مدت زمانی مشخص و به راحتی قابل پیش بینی تعویض شوند. خرابی و سهل انگاری در مورد لوازم یدکی خودرو می تواند باعث آسیب جدی شود، به همین دلیل است که دوره تعویض معمولا کمتر از یک سال است. از رایج ترین لوازم یدکی خودرو می توان به روغن موتور، لنت ترمز، خنک کننده، لاستیک و … اشاره کرد.

لوازم یدکی خودرو لیفان x50

لوازم یدکی خودرو لیفان X50

اولین SUV دیفرانسیل جلو جوانان Lifan X50 در سال 2014 در نمایشگاه خودرو پکن برگزار شد. برای جلب توجه مخاطبان جوان، طراحان به کراس اوور سبکی پویا دادند و مهندسان این محصول جدید را با بسته‌ای غنی تجهیز کردند. به لطف این، این خودرو نیازهای رانندگان پیشرفته را برآورده می کند، اما با درآمد مادی متوسط.

برای 50 لیفان X2014، یک موتور بی‌رقیب 1.5 لیتری بنزینی متکی است. و لوازم یدکی خودرو لیفان X50 مربوط به موتور این مدل در بازار ایران موجود است. واحد قدرت مجهز به یک شیفتر فاز است که در نتیجه حداکثر کارایی را در محدوده وسیع تری از سرعت موتور احتراق داخلی به دست می آورد. موتور با یک گیربکس 5 سرعته دستی یا واریاتور تجمیع شده است.

خودرو لیفان X50 مبتنی بر یک پلتفرم اقتصادی با پایه های مک فرسون در جلو و یک میله پیچشی در پشت است. این خودرو به دو میله ضد غلت مجهز شده است. سیستم ترمز کاملا دیسکی است.

تجهیزات و لوازم یدکی خودرو لیفان X50

از آنجایی که 50 Lifan X2014 بیشتر بر جوانان متمرکز است، به خریداران تجهیزات کراس اوور غنی ارائه می شود. لیست تجهیزات ممکن است شامل تهویه مطبوع، کیسه هوای جلو، مجموعه چند رسانه ای با آمادگی صوتی خوب، لوازم یدکی خودرو لیفان X50 تمام قدرت، آینه های جانبی گرم شونده، سنسورهای پارک، ایموبلایزرها، سنسورهای فشار چرخ و سایر تجهیزات مفید باشد.

لیفان X50

  • حداکثر سرعت در لیفان X50 2014 چقدر است؟

حداکثر سرعت در 50 Lifan X2014 160-170 کیلومتر در ساعت است.

  • قدرت موتور در 50 لیفان X2014 چقدر است؟

قدرت موتور در 50 Lifan X2014 103 اسب بخار است.

  • مصرف سوخت در لیفان X50 2014 چقدر است؟

میانگین مصرف سوخت در هر 100 کیلومتر در لیفان X50 2014 6.3-6.5 لیتر است.