بوستر پمپ چیست؟

بسیاری از ساختمان ها نمی توانند فشار لازم برای آب ساختمان ها را تامین کنند، بنابراین بهتر است در این زمان بوستر پمپ نصب شود. البته قبل از نصب باید از ظرفیت آن ساختمان اطلاع داشته باشید. جالب اینجاست که بوستر پمپ قابلیت افزایش سطح دبی آب و تامین فشار آب لازم را همزمان با پمپاژ آب از لوله ها و تامین آب شهری دارد.

در صنعت گاهی لازم است که فشار آب یا مایع کم، زیاد یا ثابت باشد تا بتوانیم با آنها عملیات مختلفی از جمله خنک سازی، برشکاری و سایر عملیات را با استفاده از فشار آب انجام دهیم. بوستر پمپ دستگاه یا سیستمی است متشکل از یک الکتروپمپ یا چند پمپ (که به صورت موازی به هم متصل می شوند) و برای این منظور استفاده می‌شود.

کاربرد بوستر پمپ چیست؟

  • باید بدانید که بوستر پمپ به افزایش و تقویت فشار آب کمک می کند و پمپ ها با کنترل پنل هوشمند فشار را افزایش می دهند
  • کاربرد دیگر بوستر پمپ افزایش فشار داخل خطوط آتش نشانی و آب است. بوستر پمپ ها عمدتاً در مراکز بزرگ مانند مراکز خرید، ادارات، ساختمان های بیمارستانی، فرودگاه ها و غیره استفاده می شوند.

ترانسمیتر فشار

ترانسمیتر فشار یکی از انواع دستگاه های اندازه گیری فشار است که دستگاه پس از اندازه گیری فشار، آن را به سیگنال جریان الکتریکی مانند سیگنال 4 تا 20 میلی آمپر تبدیل کرده و به سیستم های کنترلی مشابه تبدیل می کند. PLC

ترانسمیتر فشار از نظر نوع سنسور اندازه گیری، نوع پروتکل ارتباطی و خروجی، نوع بدنه و … دارای انواع مختلفی می باشد.

دیزل ژنراتور استندبای

دیزل ژنراتور استندبای منبع ترجیحی برق پشتیبان در صنعت است. دیزل ژنراتور آماده به کار می تواند یک سرمایه گذاری مهم برای کسب و کار شما باشد، صرف نظر از اینکه به کدام صنعت تعلق دارد. با استفاده از برق پشتیبان، لازم نیست منتظر بمانید تا برق در هنگام قطع برق بازگردد.

شما می توانید با یک دیزل ژنراتور استندبای آماده به کار که مهمترین ابزار، تجهیزات و دستگاه های شما را در کسب و کارتان تامین می کند، به کار خود ادامه دهید تا بتوانید محصولات و خدمات خود را با کمترین تاخیر ارائه دهید. بسیاری از صنایع ژنراتورهای آماده به کار را که با دیزل کار می کنند ترجیح می دهند زیرا در دراز مدت مقرون به صرفه هستند.

دیزل ژنراتور آماده به کار

دیزل ژنراتورها در مصرف سوخت کارآمد هستند و همچنین طولانی‌تر کار می‌کنند و برای قطعی برق طولانی‌مدت قابل اعتماد هستند. از این رو، بدون نگرانی در مورد تمام شدن سوخت با دیزل ژنراتور استندبای، منبع انرژی ثابتی دریافت می کنید.

دیزل ژنراتورهای آماده به کار با کیفیت بالا بادوام هستند و نگهداری و سرویس آنها ارزانتر است زیرا به شمع و سیم نیاز ندارند. طول عمر یک موتور دیزلی می تواند تا سه برابر بیشتر از یک موتور بنزینی باشد و سوختی که استفاده می کند کمتر قابل اشتعال است و باعث می شود استفاده از دیزل ژنراتور آماده به کار ایمن تر باشد.

طراحی یک دیزل ژنراتور آماده به کار به گونه ایست که در صورت قطع برق به طور خودکار روشن می شود. به این ترتیب، حداقل وقفه را در وظایف شما تضمین می کند. هنگامی که شبکه برق از سر گرفته می شود، دیزل ژنراتور استندبای به طور خودکار خاموش می شود تا تاسیسات شما دوباره به شبکه متصل شود.

دیزل ژنراتور استندبای آماده به کار با کیفیت بالا دارای سوئیچ انتقال هستند، یک ویژگی ایمنی که از تغذیه مجدد برق به شبکه برق جلوگیری می کند. به این ترتیب، آنها آتش سوزی ایجاد نمی کنند یا به کارگران تاسیساتی که برای بازگرداندن برق در منطقه شما کار می کنند، آسیب نمی رسانند.