آموزش پاکسازی پوست صورت

دوره آموزش فیشیال

دوره آموزش فیشیال برای متخصصان زیبایی جدید یا قدیمی است که می‌خواهند یک پایه اولیه یا یک آپدیت از اطلاعات قبلی روی صورت داشته باشند.

ما مراحل انجام یک فیشیال اولیه را مرور خواهیم کرد، در مورد مزایای آموزش فیشیال صحبت خواهیم کرد. مراحل یک دوره آموزش فیشیال

  • اهمیت انجام آنالیز پوست
  • آموزش فیشیال 3 نوع پاک کننده مختلف و اینکه برای کدام نوع پوست باید استفاده شود.
  • روش های مختلف لایه برداری و فواید آن.
  • فواید ماساژ صورت و 5 ضربه مختلف ماساژ.
  • 3 تونر مختلف و مزایای آنها
  • اهمیت مرطوب‌کننده و همچنین محافظت در برابر آفتاب.

آموزش فیشیال

دوره آموزش فیشیال با سخنرانی ها و آموزش های ویدئویی کوتاه غنی شده است تا بتوانید با سرعت خود یاد بگیرید. همچنین آزمون‌هایی برای آزمایش درک شما وجود دارد که فعالیت‌های یادگیری برای کمک به شما دارد.

پس از گذراندن دوره آموزش پاکسازی پوست، اعتماد به نفسی به دست خواهید آورد که می‌توانید خدمات اولیه صورت را با اطمینان انجام دهید!

دوره آموزش پاکسازی پوست برای کسانی طراحی شده است که به دنبال ارائه درمان های اساسی اما موثر مراقبت از پوست صورت به مشتریان از خانه و/یا سالن هستند، که هم دانش نظری و هم مهارت های عملی را آموزش می دهد تا به درستی یک درمان سریع صورت موثر را انجام دهند.

شما با دوره آموزش فیشیال مهارت های ضروری برای پاکسازی موثر، لایه برداری، استفاده از ماسک و مرطوب کردن پوست مشتری خود را پوشش خواهید داد. نه تنها این، در این دوره آموزش پاکسازی پوست شما یک ماساژ نقطه فشار اولیه را نیز یاد خواهید گرفت تا آن را به درمان های مراقبت از پوست صورت خود اضافه کنید.

ساختار دوره آموزش پاکسازی پوست

در دوره آموزش پاکسازی پوست ابتدا تئوری درمان را یاد می گیرید. درمان های مراقبت از پوست صورت در بین طیف متنوعی از مشتریان بسیار محبوب است و همه به دنبال بهبود وضعیت و ظاهر پوست خود هستند.

دوره آموزش پاکسازی پوست به شما مهارت های ضروری برای ارائه یک درمان مراقبت از پوست صورت به مشتریان خود را آموزش می دهد تا تکنیک های کلیدی ارائه یک درمان برای بهبود ظاهر و وضعیت پوست را پوشش دهد.

پس از دوره آموزش پاکسازی پوست، شما می توانید یک درمان حرفه ای مراقبت از پوست صورت را در خانه و سالن ارائه دهید. همچنین یک دوره ایده آل آموزش فیشیال برای یادگیری سریع مهارت های جدید یا تجدید دانش خود در مورد درمان های صورت برای درمانگران موجود است.

هنگامی که آموزش پاکسازی پوست عملی خود را با ما به پایان رساندید، هیچ کار اضافی برای تکمیل وجود ندارد. گواهی دیپلم شما برای شما ارسال می شود و پس از دریافت بیمه می توانید از خانه و/یا سالن شروع به کار کنید.

فرصت های شغلی شما چه خواهد بود؟

همه دوره‌های آموزش پاکسازی پوست به شما امکان می‌دهند هم از خانه و هم از سالن با ارائه درمان‌های تخصصی که تکمیل کرده‌اید کار کنید. به محض اینکه بیمه خود را دریافت کردید، می توانید با ارائه خدمات درمانی به مشتریانی که پرداخت می کنند شروع به کسب درآمد کنید.

آموزش پاکسازی پوست یک راه عالی برای یادگیری سریع یک مهارت درمانی جدید است، بنابراین برای درمانگران موجود یا برای مبتدیانی که مایلند ارائه درمان های اولیه مراقبت از پوست صورت را از خانه یا موبایل یاد بگیرند، ایده آل است.

اگر به‌دنبال کار صرفاً به‌عنوان متخصص مراقبت از پوست هستید، یا به دنبال آموزش‌ فیشیال بیشتر صورت مانند دوره(های) برق صورت یا میکرودرم ابریژن هستید، بهتر است دوره آموزشی ماساژ صورت و مراقبت از پوست را تکمیل کنید.