فیس لیفت هایلوکس و ریموت خودرو هیوندای

کیت فیس لیفت هایلوکس

کیت فیس لیفت هایلوکس روکو برای مدل 2016 و هایلوکس روکو طراحی شده است. این کیت فیس لیفت دارای دو طرح متفاوت است که در دو طرح خطی و نقطه چین و یک لبه زیر سپر کمی متفاوت هستند.

سپر لکسوس هایلوکس در دو طرح برای کیت فیس لیفت هایلوکس قابل سفارش است. نصب این سپر جلو تویوتا هایلوکس نیازی به نصب بدنه یا کارخانه ای ندارد. این کیت فیس لیفت تویوتا هایلوکس روو در طراحی مدل خطی دیلایت خود پیشتاز است. این محصول از جنس و موارد باکیفیت و مرغوب ساخته شده است.

کیت فیس لیفت هایلوکس (2008-2016)

این محصول ساخت تایوان بوده و در سال 2016 به بازار خودرو عرضه شده است. این پکیج جذاب به سرعت طرفداران زیادی را به خود جذب کرد و جایگاه خوبی در بازار فروش به دست آورد. کیفیت ساخت بالای این کیت هایلوکس ویگو تو رو باعث رقابت با سایر شرکت ها می شود.

کیت فیس لیفت هایلوکس

فیس لیفت و لوازم جانبی دلخواه تویوتا هایلوکس 2018 شامل موارد زیر است:

  • جایگزین کردن کاپوت جلو
  • جایگزین کردن گلگیر های جلو
  • جایگزین کردن سپرهای جلو
  • جایگزین کردن چراغهای جلو
  • جایگزین کردن/نصب رکابها و باربند (دلخواه)
  • نصب قسمت بار (دلخواه)
  • جایگزین کردن رینگ ها (دلخواه)
  • جایگزین کردن فرمان (دلخواه)
  • جایگزین کردن صندلی ها (دلخواه)
  • نصب مانیتور هوشمند ( دلخواه)
  • تودوزی با انتخاب مشتری (دلخواه)

ساخت ریموت خودرو هیوندای

خدمات ساخت ریموت خودرو هیوندایبرای انواع مدل های هیوندای از جمله ریموت سوئیچ سانتافه، آوانته، توسان، هیوندای i10، هیوندای i20، هیوندای i30 است. , Elantra , Coupe , Sonata , Excel , Evos , Genesis , Azera Replacement Switch , ix35 , ix55 , 2014 , 2015 , 2016 , 2017 , 2018 , 2019 توسط تیمی از متخصصین که دانش و تجربه زیادی در این زمینه دارند باید انجام شود.

در مرکز ساخت ریموت خودرو هیوندای، با کمک ماشین های بسیار پیشرفته، تراشه های منحصر به فرد را برای سوئیچ ها و ریموت های هیوندای با بالاترین کیفیت نصب می‌شود.

در صورت گم شدن ریموت خودرو یا هر مشکل دیگری با مراکز ساخت ریموت خودرو هیوندای تماس گرفته و مشکل خود را به کارشناسان مجرب بگویید. کارشناسان در اسرع وقت برای حل مشکل شما به سراغ شما خواهند آمد.

باز کردن درب هیوندای قفل شده در محل

اگر سوئیچ یا ریموت کنترل هیوندای را در خودرو جا گذاشته اید یا گم کرده اید و نمی توانید درب خودرو را باز کنید، مرکز ساخت ریموت خودرو هیوندای می تواند با مشاهده مدارک خودروی شما درب خودرو را باز کرده و خدمات لازم را ارائه دهد.

طراحی و ساخت ریموت خودرو هیوندای

از نظر فنی، انواع مختلفی از تعمیر خودرو وجود دارد. شاید برای تعمیر خودروی هیوندای خود به کارگاه ها و مراکز تعمیرات مختلفی مراجعه کرده باشید، اما مشکل خودروی شما به درستی تشخیص داده نشده و یا ساخت ریموت خودرو هیوندای و سوئیچ مورد نظر خود را پیدا نکرده باشید.

هنگام مراجعه به مرکز تعمیر سوئیچ و ریموت و همچنین مرکز تعمیر خودرو باید از میزان تجربه افراد شاغل در این مرکز و همچنین ابزار و تجهیزات موجود در مرکز ساخت ریموت خودرو هیوندای اطمینان حاصل کنید. زیرا اگر فرد مهارت و دانش کافی برای تعمیر کلید و ریموت کنترل خودرو را نداشته باشد و یا تجهیزات مرکزی برای خودروی فعلی مناسب نباشد، حفاظت از خودروی هیوندای شما مشکل خواهد بود.