هفت روش یادگیری زبان انگلیسی

  1. ویدیو ببینید

ساده ترین راه برای یادگیری سریع انگلیسی تماشای فیلم در سطح خود است. یادگیری زبان از طریق فیلم و سریال بسیار مفید است، اما کمی دشوار است زیرا شما باید در سطح خود یاد بگیرید. چون فیلم ها و سریال ها سطح بندی نمی شوند

  • کمک گرفتن از اینترنت

پیشرفت های تکنولوژیکی و ظهور رایانه ها و گوشی های هوشمند شبکه های اجتماعی و دنیای مجازی را بسیار در دسترس قرار داده است. زبان ارتباط و دسترسی به شبکه های اجتماعی انگلیسی است. هر جا که هستید می توانید انگلیسی یاد بگیرید. تنها چیزی که برای آموزش دیدن زبان نیاز دارید، گوش هایتان است!

  • معلم خودتان باشید

کافیست که فقط شروع کنید. از ویدیوهای آموزشی و آموزش آنلاین زبان انگلیسی نیز می توانید شروع کنید.

  • گوش دادن به پادکست

یکی از بهترین راه های یادگیری زبان در خانه که امروزه بسیار محبوب است، یادگیری صوتی است. یادگیری صوتی اغلب شامل مکالمات کوتاه انگلیسی و پادکست ها می شود. این روش نه تنها مهارت های شنیداری زبان آموزان را تقویت می کند، بلکه به آن ها اجازه می دهد تا از Transcript (همان متن پادکست یا داستان صوتی) برای توسعه مهارت هایی مانند گرامر و درک مطلب استفاده کنند.

  • با خودتان صحبت کنید

وقتی کارهای روزانه خود را انجام می دهید، با خود انگلیسی صحبت کنید و همین کار باعث می شود به انگلیسی فکر کنید. برای مثال می توانید بگویید I’m going to the kitchen, now I am making a cup of tea, I love tea because it refreshes me!. و مانند اینها این روش کمی عجیب به نظر می رسد، اما کار می کند. انجام دهید!

  • چیزی که می بینید بگویید

از پنجره یا تلویزیون به بیرون نگاه کنید و هر چه می بینید بگویید. به عنوان مثال، اگر به انگلیسی بگویید مردی با بلوز آبی و رانندگی می کند، این یک زبان ساده است، اما خواهید دید که چگونه می تواند هماهنگی ذهن و زبان شما را بهبود بخشد. متوجه خواهید شد که بیان افکارتان برای شما آسان تر خواهد بود. وقتی مکالمات انگلیسی واقعی دارید، متوجه می شوید که نیازی به ترجمه جملات در . هنگام گفتن جملات نگران اشتباه نباشید. تسلط مهم ترین اهداف در انجام این تمرین است. اگر می خواهید اشتباهی را اصلاح کنید، صدای خودتان را ضبط کنید و دوباره به آن گوش دهید تا ببینید کجا اشتباه کرده اید.

  • راجب موضوعات متفاوت مطالعه کنید

به موضوعاتی فکر کنید که می خواهید به زبان مادری خود در مورد آنها صحبت کنید، سپس دریابید که در مورد چه چیزی باید به زبان انگلیسی صحبت کنید. به عنوان مثال، اگر می خواهید در مورد فوتبال یا هر چیز دیگری صحبت کنید، می توانید آنها را در وب سایت ها و مجلاتی که آن موضوعات را پوشش می دهند پیدا کنید. لیستی از کلمات ضروری در مورد موضوع خود بنویسید و کلمات و عبارات را یاد بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید